Sunday, April 24, 2011

Entry Pendek: Power of words

semalam aku ada tgk video yg member aku pos kt fb, mcm mana hanya dgn ubah perkataan, kita boleh ubah hati/perasaan org sekeliling kita..mungkin ada yg dh tgk, utk yg blum tgk, jom kita tgk sama-sama, dan cuba bayangkan anda berada dalam video tersebut...




haa..touching x? 1st ayat tu honestly, aku 50-50, ada duit bg, klu xda duit x bg...tp ayat yg last tu mmg tersentuh abis hati...

10 comments:

..miss hana.. said...

a'ah...sedih la plak..
touching..hukhuk

sweet stalker said...

mmg sedih.. huu

shafmechy said...

kan..huhu

.m y z. said...

waa touchinggg. memula agak macam tak beradab je. nak bagi duit main lempar2 je. ada ke patut buat mcm tu.

TYNTHA LANA said...

simple je kan iklan ni..tpi terus msuk ke hati msg nya..good job shaf! ^__^

shafmechy said...

myz: agak la..tp normal kn benda cmtu kalangan org2 zaman skrang

lana: yup2..sape pandai main ayat memang ada kelebihan la..

Jieha kriesha said...

wahh sedih nye.. :( umm terase smpi ke haty ...

shafmechy said...

gud..berjaya loading..=)

burnkelana said...

word can change the world.. either it is for GOOD or BAD.. your choice..

Siti Aniza said...

sungguh mnyentuh hatiku yg keras cm batu ni..nk nangis pon ade..