Thursday, April 28, 2011

Perut Aku ni Pelik la

pic: google

Kenapa ngan perut aku? perut aku mmg banyak meragam...klu time yg urgent ja, time tu la dia nk buat perangai (sakit perut)...td ni haa, bleh lak time tgh jawab exam dia meragam, dh la nk kuar dari dewan exam tu sorg je bleh satu masa, asal aku nk kuar je org lain kuar dulu..sampai abis exam aku x sempat kuar, nasib baik la kesusahan soalan membuatkan aku terlupa perut aku tgh sakit..

Sebelum tu lak, time naik bas dari Perlis nk blk Shah Alam, Isnin lps...bas jln kul 10pg, time tu kul 9.52 pg, 8 minit lg bas nk gerak, bleg lak dia sakit perut..aku fhm benor la perut ni, klu sakit cmtu mmg yg x bleh tahan punya..nk x nk, aku turun jugak cari tandas, budget 7 minit ja melabur...nasib baik sharp aku naik bas tu kul 10, trus bas jln...huh..

yg aku peliknya, setiap kali nk naik transport awam waktu pg, mesti dia meragam..klu KTM tu mmg slalu la, majoriti setiap kali smpai stesen KTM automatik sakit perut, KTM ok la lg, bleh tggu klu terlepas..klu yg bas express terlepas, x ke rugi berpuluh2 ringgit...tp aku dok pergi kelas pagi2 x pulak dia meragam..memang menguji kesabaran btol...

6 comments:

NiaSuhaimi said...

perut tak suka naik transport awam..kena beli kereta sendiri..haha

FizA said...

hahahaa.... :D
nak gelak je.. :P

shafmechy said...

Nia: tapi yg pelik time pg je...huhu
Fiza: gelak je, jgn tahan..=P

inche hlovate said...

perut oo perut kenapa engkau meragam?? lalala

shafmechy said...

=P
kalau perut bleh jwb maybe dia jwb nk sambung tdo lg kot..pg2 dia xnak naik, mlm baru bru bleh...

Unknown said...

standby la minyak angin dan air panas, bekal lah dalam termos ke :). selesa sikit perut..