Thursday, April 28, 2011

Message Facebook Dah Update Macam Email ?

Aku jarang tgk2 fb ni..klu buka pun biar online cmtu ja..member byk gak yang dh jarang on fb..lg pun fb dh x HOT mcm awal2 dulu kn..member korg pun mesti ada yang dh stop guna fb, ada yg dh delete account..plg ramai mengadu kata fb boring..aku pun still keep account fb ni just utk keep up-to-date dgn perkembangan2 member lama aku je..yang org aku x knal aku x add..

So, semlm member aku ada antar soalan spot kt msg fb  tp yg naik x sampai 50% yg ada dlm spot tu...  dlm dok baca tu aku terperasan lak bahagian reply msg kt dlm inbox tu ada icon yg aku xpnah nmpk (dh lama x buka inbox fb ni)..ni sama ada baru update, atau pun aku yg x perasan selama ni, korg mesti ada yg dh lama perasan kn...


antara yang aku baru perasan, dia ada icon attach file, sebijik mcm dlm email..so bleh antar apa2 file yg kita guna fb ni..max size yg dibenarkan aku xtau..


ni pulak kita bleh take picture or video guna webcam, pastu send melalui msg fb ni...

walau ada byk pembaharuan yg mcm ni, tp rata-rata org dh boring kan ngan fb..aku pun tertanya2 jugak cmna perkembangan fb ni, klu dulu heboh meningkat dengan mendadak, skrang masih meningkat or dh menurun? hurmm..

3 comments:

SyaA_eEAa said...

ad eh?
haha..ta pasan un..
p,fb un cm da lemau la skng..ta serangup dlu..huhu..
kwn2 pun kureng je on9,ta tau npe..
agk2 lps fb ap lh lmn sosial ek?
hoho^^

shafmechy said...

blog pulak kot jg social network..haha

nurshaf said...

yesza, senang gak nak attach note