Thursday, June 23, 2011

CONTEST FRIENDS FOREVER: Pemenang

Akhirnya..saat yang ditunggu-tunggu telah tiba..aku buka ja facebook tadi, dapat msg dari DropletHouse, nama pemenang yang telah dipilih...bagi yang tak dapat tu, jangan kecik hati ye...adat pertandingan kan...Insyallah, kalau ada rezeki, aku akan dapatkan tajaan untuk contest lain pulak..


Tempat Pertama:

Tempat Kedua:

Tempat Ketiga:

Pemenang kedua baju yang dipilih sama dengan pemenang pertama, jadi pemenang kedua perlu pilih baju yang lain...Petang ni aku pergi ambik baju, esok atau Isnin minggu depan boleh la aku pos...kepada pemenang yang dapat baju tu, nanti tolong ambil gambar dan buat entry sebagai bukti korang dah dapat baju tu.

Aku ucapkan jutaan terima kasih kepada semua yang join...tanpa korang semua yang join, contest ni takkan meriah. Terima kasih sekali lagi =)

30 comments:

Mohd Khairi Khadzir said...

huyooo..... ANIS!! ...

| Princess Diary | said...

waa da ad pemenang ! congrates yaa :)

Chempaka Sari said...

tahniah buat pemenang. yeay!

einz miszmessy said...

wuuuuuuuuu....tak dpt...sob...sob...hahaha....next tyme wt ag ye....congrates pd yg menang....mmg rock!!hahaha....

said...

wahaha, tak menang lagi. tahniah buat pemenang.


=)

shafmechy said...

sabar...terus mencuba untuk lain kali..rezeki kita tak tau bila bleh dapat, yg penting ada usaha =)

ekin alias said...

TAHNIAH ye~

waaaa...takde rezeki T___T hoho

FizA said...

waaa..tahniah pada pemenang... ^^

Azhafizah said...

congrate pada pemenang..wah..leh letak banyak pic ye untuk contest ni.kalau tahu..leh fiza letak banyak kot ade yang mengena..hehe
^__^

cik najihah said...

tahniah buat yang menang

CintaZulaikha said...

tahniah sumer....

Cik Suheela said...

oohhh saya tak menang..sobsobsob

CikHanis said...

hehe :) sy kene tuko baju ye.ok2 ^^

tanx penganjur!

Fee Hafeezah ketuk keyboard said...

tahniah kpd pemenang..dah review entri dorang..sgt best and mmg patut menang :D

asmak said...

thniah buat pemenang :)) *sobs

Ila Aqilah said...

thee..tak menang..isk
tahniah pemenang :)

ekin alias said...

usaha itu yang penting.. :D

IzatyMardziah said...

Thx Shafmechy :)

http://imsorry-ily.blogspot.com/2011/06/thx-shafmechy.html

semoga dpt singgah :)

WaWa ★ said...

alahhhh . tak menang . neway, congrats kepada pemenang . heee .

NurIzza said...

tak menang!!!!! hahaha
tahniah kepada yang menang..

izyan yasmin said...

wahhh . congratsss :)

snOw sakura said...

tahniah kpd pemenang! menang kalah tu adatlah.. =)

CIK FERRA AWW said...

ALAH TAK MENANG. KUCIWAAA

eyrah said...

Tahniah kepada pemenang. Comel comel belaka. :D

eyrah said...

Tahniah kepada pemenang. Comel comel belaka. :D

Syazwani Amira said...

tahniah buat pemenang ;)

NurAfeeqah said...

untunglahhh

NARDtheNERD said...

congrats pada yg menang..
:))

budak katak said...

Thanx penganjur!!! :D yey.dapat bju baru.hikhik
Sorry ye CikHanis.tersama la plak plihan baju tu

CikHanis said...

ouh hye penganjur!kite dah dpt bju tu.juz xdpt nk hupdate wt mse ne :)stel sume sy hupdate ye^^