Tuesday, May 10, 2011

Merayap ke Uptown Seksyen 24

Dah lama aku tak pergi jenguk uptown seksyen 24 Shah Alam ni..last aku pergi tahun lepas..sebab kalau pergi pun, bukan aku nak beli, teman member ja..malam ni dah alang-alang tak da apa nak buat, final exam pun dah abis..boleh la nak keluar merayap ni..hehe..malas nak dok rumah sorang-sorang..dah berminggu dah asyik terperuk mengadap buku ja..

Banyak benda gak orang jual kat situ..kalau pakaian tu mmg byk la..koleksi barangan tentera pun ada, dari topi/helmet, mask, pisau, kasut, dan semua barang tentera la ada dijual..rokok elektronik pun ada..haha


haa..atas tu Budak Kampung tengah dok tengok-tengok baju...tengok je...hehe..asalnya member yang ajak nak cari baju T-shirt berkolar, tapi takda yang berkenan..balik ja la..esok pulak merayap cari kt tempat lain...on da way balik, sempat lagi singgah makan..kul 2 pagi..diorang makan nasi lemak..perghh..ni la orang cakap menjana lemak..


Atas ni haa..nasi lemak lauk sotong, telur burung puyuh, ayam..semua ada la...tak kisah la, orang yang makan tu pun selalu bersukan, berjogging...body maintain ja..tapi tak bleh buat selalu, bahaya untuk kesihatan jangka masa panjang...

Hmm..esok nak merayap mana lak ye...

7 comments:

sue perbs.. said...

wah bestnya dh abis final exam... tak pe mkn bnyk sekali sekala lepas geram

Miss Shikio said...

saya suka jogging

errrr~ salah topik

hahahha~ ^___^

cik EPAL said...

nasi lemak lauk sotong macam menarik hehe

shafmechy said...

sue: of cos la best..hehe

miss shikio: xpe2..no hal..hahaha

CE: menarik jugak untuk buat lemak, mcm CE kata, menternak lemak..hehe..thks jenguk blog ni..

FizA said...

semua p kan mlm ni? xD

shafmechy said...

5 org saja..redha, amir, maa, adi dan saya

FizA said...

oo..ingt kot semua p.. :D